Jak zareklamować hotel w taki sposób, by przyciągnąć nawet tych najbardziej wymagających gości? Takie pytania często zadają sobie właściciele hoteli, które stawiają na luksus, komfort i klientów, dla których idealne warunki pobytu to podstawa. Dobrze działająca strona www, dobre zdjęcia oraz opisy nie zawsze wystarczają. Dobrą formą reklamy mogą się zatem okazać wirtualne spacery po obiekcie.
Stosując wirtualne spacery w swoim hotelu, możemy naszym potencjalnym gościom pokazać, co może im nasz hotel zaoferować. Panoramy 360 pozwalają na zaprezentowanie pokoi, jadalni, sal konferencyjnych oraz innych obiektów, z których goście hotelu mogą korzystać w trakcie pobytu.
Dzięki takim wirtualnym spacerom goście mogą się przekonać, jakie meble pojawiają się w pokojach, jak duże są poszczególne pomieszczenia, mogą też dokonać oceny wystroju poszczególnych wnętrz. Taka forma promocji pozwala też pochwalić się potencjalnym gościom pięknym otoczeniem, które również może być wielkim walorem każdego hotelu. Ogród, park otaczający hotel – wszystkie te atrakcje mogą wypromować wirtualne wycieczki wokół obiektu.
Takie metody promocji poszczególnych obiektów turystycznych cieszą się coraz większą popularnością, zwłaszcza w dużych miastach typu Kraków – nic więc dziwnego, że dla wielu hotelarzy taka forma reklamy w sieci staje się coraz lepszym rozwiązaniem. Takie rozwiązania cenią też klienci, zatem inwestycja w tworzenie wirtualnych spacerów po obiekcie może się okazać najlepszą formą reklamy.
Jesteś zainteresowany? Prowadzisz hotel w mieście Kraków? Spodobały Ci się wirtualne spacery? Zajrzyj na http://panoramykrakow.pl/ i skontaktuj się z Bartkiem Dziedzicem, fotografem który tworzy świetne wirtualne spacery w Krakowie i innym lokalizacjach.